Reklamné tričká majú obrovské využitie. Vďaka nim môžete reprezentovať seba, svoju firmu či určitý tím. V dnešnej dobe si máte možnosť vytvoriť aj vlastný návrh potlače. Zaručíte si tak originálny módny kúsok, ktorý padne do oka každému. Či už reklamné tričko venujete vo forme darčeku alebo to bude jednoducho súčasť firmy či podujatia, určite to ľutovať nebudete.
Reklamné tričko sa považuje za jeden z najobľúbenejších reklamných predmetov. Medzi tie patria aj produkty, ako napríklad šálky, prívesky, perá či kalendáre. Reklamný textil si však získal najväčšiu priazeň a naplno spĺňa nielen praktickú, ale aj estetickú funkciu.
Samozrejme, reklamné tričká môžu vašu firmu a spoločnosť povýšiť na iný level. Je to najlepšia forma propagácie a ľudia si to ihneď zamilujú. Svojej firme tak spravíte dobré meno, ktoré bude vďaka reklamnému textilu poznať každý.
Ideálny materiál na potlač
Vo všeobecnosti sa tričká rozdeľujú podľa použitého materiálu pri výrobe. Každý materiál má svoje určité výhody a nevýhody. Aké tričko je však na potlač najlepšie? Textil, kde je použitý polyester sa považuje za ideálnu voľbu. Aj napriek tomu, že nejde o prírodnú formu, ponúka široké využitie.
Je vhodnejší na potlač, a to najmä z dôvodu príjemného a dlhodobého nosenia. Výhodou je, že sa nekrčí, neustále drží svoj tvar a po opratí rýchlo schne. Reklamné tričko s použitím polyesteru sa využíva, predovšetkým, pre športové tímy vo forme dresov. Dôvodom je rýchle odvádzanie potu, a tiež dobre znáša časté pranie. Okrem iného, tento typ textilu je cenovo dostupný a je možné ho kúpiť v rôznych strihoch a farbách.
V prípade, že ste zástancom prírodného zloženia, skvelou alternatívou je bavlna. Tá sa však môže použiť aj v kombinácii s polyesterom. Výsledkom je príjemný, odolný a jemný produkt, v ktorom sa budete cítiť komfortne za každých okolností. Podiel týchto dvoch materiálov je veľmi individuálny. Nosenie takéhoto textilu vám však prinesie množstvo benefitov.
Typ trička pre reklamné účely
V prípade, že si chcete vytvoriť vlastné reklamné tričká, mali by ste si premyslieť, aký typ chcete. Vo väčšine prípadov sa jedná najmä o tričká na bežné nosenie, šport či do práce. Záleží, predovšetkým, od účelu použitia. Nezabúdajte tiež na kvalitu použitého materiálu pri výrobe. To je dôležité najmä pre komfort vašich kolegov či potencionálnych zákazníkov.
Ďalším kritériom, na ktoré by ste mali prihliadať je dĺžka rukávu. Ideálnou voľbou sú klasické reklamné tričká s krátkym rukávom. V prípade, že chcete vytvoriť kolekciu aj na zimu, môžete si zvoliť aj tričká s dlhým rukávom. Taktiež by ste nemali ponúkať reklamné tričká len pre jedno pohlavie. Dôležité je, aby si prišli na svoje dámy ale aj páni, ktorým, okrem iného, môžete ponúknuť aj polokošele.
Základom je originálny dizajn
Aj napriek tomu, že je v dnešnej dobe svet plný rôznych už vymyslených návrhov, vsaďte na svoju kreativitu. S pomocou návrhárov dokážete vytvoriť skutočne originálnu potlač, ktorú si všetci ľahko zapamätajú. Dôležité je, aby nebol dizajn príliš komplikovaný a prekombinovaný. Vsaďte na detaily a jemnosť.
Veď predsa nie nadarmo sa vraví, že v jednoduchosti je krása. Okrem iného, potlač reklamného trička by mal byť niečím zaujímavý. Určitým spôsobom musí vystihovať vašu spoločnosť. Je už len na vás či to bude vo forme textu alebo symbolu. Kombinácia týchto dvoch znakov je však ideálnou voľbou pre dosiahnutie očakávaných výsledkov.
Veríme, že sme vás našimi tipmi inšpirovali. Za každých okolností buďte sami sebou a časom pochopíte, že vami vytvorený návrh bude tým najlepším riešením pre vás a vašu firmu!
Komerčný článok